Viesnīcu pakalpojumi (LKI 3)

Viesnīcu pakalpojumi (LKI 3)

Viesnīcu pakalpojumi (LKI 3)

Profesionālās kvalifikācijas programma “Viesnīcu pakalpojumu speciālists”

 

“Viesnīcu pakalpojumi” ir profesionālās tālākizglītības* programma, kuras apguves rezultātā tiek piešķirta Latvijas 3. līmeņa profesionālā kvalifikācija “Viesnīcu pakalpojumu speciālists”.

Programma sniedz visaptverošas zināšanas par viesnīcas darbību un pakalpojumu sniegšanu viesiem atbilstoši profesijas standarta prasībām.

 

Download PDF (1.73MB)


Programmas saturs

Apmācība ilgst 1,5 gadu jeb 3 semestrus (960 stundas). Pirmajā semestrī tiek apgūta viesnīcu klasifikācija un standarti, kā arī viesnīcas svarīgāko nodaļu – viesu uzņemšanas un ēdināšanas – darbība. Semestra beigās ir paredzēta pirmā prakse – mēneša garumā, kura notiek Latvijas (parasti Rīgas centra) lielākajās viesnīcās.

Otrajā semestrī uzsvars tiek likts uz gatavošanos praksei ārzemju kūrortos. Tiek apgūti gan kūrortviesnīcu speciālie pakalpojumi, gan svešvalodas. Semestra beigās tiek piedāvāta apmaksāta prakse ārzemju viesnīcās 3-4 mēnešu garumā (pastāv iespēja turpināt praksi Latvijā).

Pēdējais, trešais semestris veltīts viesnīcas atbalsta nodaļu funkciju apguvei – mārketingam, iepirkumu organizācijai, finansēm. Programmas beigās kārtojams profesionālās kvalifikācijas eksāmens.
I SEMESTRIS
  • Mūsdienu viesmīlības industrija
  • Viesnīcas saimniecība
  • Darbs viesu uzņemšanas nodaļā
  • Darbs ēdienu un dzērienu nodaļā
  • Profesionālā komunikācija
  • Profesionālā svešvaloda I – angļu
  • Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas
  • Sabiedrības un cilvēka drošība
II SEMESTRIS
  • Viesnīcu vadības datorprogrammas
  • Tūrisma industrijas produkti un pakalpojumi
  • Kūrortviesnīcu speciālie pakalpojumi (rekreācija un SPA)
  • Darbs multikulturālā vidē
  • Profesionālā svešvaloda II – krievu, spāņu, vācu
III SEMESTRIS
  • Konferenču un banketu apkalpošana
  • Sagāde viesmīlības uzņēmumā
  • Pārdošana un tirdzniecības veicināšana
  • Viesmīlības pakalpojumu mārketings
  • Dokumentu pārvaldība un grāmatvedība viesmīlības industrijā
 
Iegūtā izglītība ļauj strādāt vietējās un ārzemju viesnīcās un kūrortos, atbildot par pakalpojumu sniegšanu viesiem, kā arī būt nodaļas vadītājam. Saskaņā ar 2017.gada statistiku par programmas abolventiem, 80% no viņiem ir nodarbināti un 65% strādā iegūtajā specialitātē. Daudzi saņem darba piedāvājumu vēl būdami praktikanti. 25% no programmas absolventiem turpina studijas vietējās un ārzemju augstskolās. Turpinot izglītības ieguvi HOTEL SCHOOL, iespējams saņemt pirmā līmeņa augstāko profesionālo izglītību (un 4.līmeņa profesionālo kvalifikāciju „Viesnīcu pakalpojumu organizators”) tikai 1 gada laikā!
Vispārējās iestāšanas prasības
Minimālās prasības uzņemšanai HOTEL SCHOOL augstākās izglītības programmā:
  • Sekmīgi pabeigta vispārējā pamata izglītība
  • Studijām angļu valodā – angļu valodas prasmes līmenis, kas līdzvērtīgs Upper Intermediate vai augstāks (CEFR – B2/PTE – 51/IELTS 5.5) – attiecīgajā gadījumā
  • Pozitīva un uz servisu orientēta personība, aizraušanās ar darbu viesmīlībā.

Komentē

​Dzintars Priedītis

"Hotel Services Specialist" vocational qualification program helps students to develop the practical knowledge, skills and understanding they need to prepare for their chosen career in the hospitality industry.

Subscribe our newsletter

Mēs informējam Jūs, ka šī tīmekļa vietne izmanto savus, tehniski nepieciešamus un trešo pušu sīkdatnes failus, lai nodrošinātu tīmekļa vietnes lietotāju draudzīgumu un garantētu augstu funkcionalitāti. Turpinot šīs vietnes pārlūkošanu, Jūs piekrītat sīkdatņu failu izmantošanai. Uzziniet vairāk par sīkdatņu failu izmantošanu, apskatot konfidencialitātes politiku.