Izzinot izglītības nākotni: Mākslīgais intelekts un mācību process
Mākslīgais intelekts ir kļuvis par karstu tēmu daudzās nozarēs — no informācijas tehnoloģijām un mārketinga līdz izglītībai. Lai sekotu līdzi jaunākajām attīstības tendencēm, mūsu lektore Sabīne Jansone šī gada augustā piedalījās starptautiskajā mācību kursā “Artificial Intelligence for Education: Exploring the Frontiers of ICT”, kas norisinājās Romā.
Lūk, Sabīnes pārdomas par apmācību:
“Man bija iespēja piedalīties kursā ‘Artificial Intelligence for Education: Exploring the Frontiers of ICT.’ Mākslīgā intelekta rīki ātri pārņem tehnoloģiju pasauli. Šajā straujajā attīstības tempā ir viegli apmaldīties tehnoloģiju labirintā, tāpēc ir būtiski domāt kritiski un izvērtēt, kuri mākslīgā intelekta rīki patiesi palīdz strādāt efektīvāk.
Kursa laikā mēs salīdzinājām dažādus mākslīgā intelekta rīkus, kurus var izmantot ne tikai, lai atvieglotu datu apstrādi skolotājiem, bet arī padarītu mācību procesu interaktīvāku un interesantāku studentiem. Tāpat tika apspriestas arī mākslīgā intelekta izmantošanas ētika un analizēts, cik viegli šie rīki var sniegt maldinošu informāciju, ja jautājums ir nepareizi formulēts. Nav jābaidās no mākslīgā intelekta izmantošanas, taču informācija, ko tie sniedz, vienmēr ir jāvērtē kritiski.”
Sirsnīgs paldies Erasmus+ programmai par atbalstu mūžizglītībai un šādu vērtīgu pieredžu nodrošināšanu!
Projektu Nr.2024-1-LV01-KA121-VET-000206510 līdzfinansē Eiropas Savienība.
Finansē Eiropas Savienība. Tomēr paustie uzskati un viedokļi ir tikai autora(-u) uzskati un viedokļi un ne vienmēr atspoguļo Eiropas Savienības vai Valsts izglītības attīstības aģentūras uzskatus un viedokļus. Ne Eiropas Savienību, ne Valsts izglītības attīstības aģentūru nevar saukt pie atbildības par tiem.
									
Latviešu					
English					
Русский					
	    								
						
						
						
						
							
							
							